22:35

1403/02/30

تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز، تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، رسول عطایی در جلسه پیگیری اجرای آزاد راه ارومیه _تبریز با تاکید بر سرعت بخشی به تعیین تکلیف پیمانکاران در قطعات یک تا چهار این پروژه تسریع برای اتمام روند این اجرایی این پروژه را خواستار شد.

وی افزود: به جهت اهمیت اقتصادی و ترانزیتی و در راستای کاهش تلفات جاده ای و ایمنی مسافرین در این محور تکمیل و بهره برداری این طرح در کمترین زمان ممکن و بر اساس جدول زمانبندی ،لازم و ضروری بوده و پیگیری اجرای این طرح در برنامه کاری اداره کل قرار دارد.

عطایی گفت: اجرای این پروژه از مطالبات عمومی و تاکیدات استاندار آذربایجان‌غربی بوده و در دستور کار جدی راه و شهرسازی استان قرار دارد

در ادامه این جلسه امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت:تامین منابع مالی و هماهنگی جهت مشارکت شرکت های پیمانکاری در کمترین زمان ممکن برای روند تکمیل و اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *