19:05

1403/02/08

رشد ۲.۴ درصدی جابه‌جایی کالا در استان چهارمحال و بختیاری

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال ۹۴هزار و ۴۰۶ برگ بارنامه حمل کالا برای ناوگان حمل و نقل جاده ای در این استان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران‌ناوگان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از استان چهارمحال و بختیاری، حسین مالکی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد بارنامه با رشد ۲.۴درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برای ۱میلیون و ۴۱۷هزار و ۳۹۳ تن بار صادر شده است.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری به واسطه قرار داشتن در مسیر پراهمیت ترانزیتی و به عنوان یکی از قطب های مهم تولید کالا (پتروشیمی لردگان، کارخانه سیمان، ورق خودرو و… و.) جایگاه مهمی در حوزه حمل و نقل دارد و جابه جایی کالا از اولویت های ویژه آن است.

مالکی در ادامه از انجام ۲۰ بازدید از پایانه بار و مراکز عمده حمل بار در این استان طی۳ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد:در این مدت با برگزاری جلسات کمیسیون‌های ویژه حمل و نقل، ۱۷ پرونده تخلف در کمیسیون ماده۱۱ویژه رانندگان و ۱پرونده در کمیسیون ماده۱۴ویژه مالکان ناوگان، ۷ پرونده در کمیسیون ماده ۱۲ ویژه شرکتها مورد رسیدگی قرار گرفت.

معاون حمل و نقل استان چهار محال و بختیاری افزود: مردم نیز می توانند شکایات و انتقادات خود را از ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها انعکاس دهند تا موضوع در این کمیسیون ها مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته مالکی، بهار امسال ۶۴ شکایت از ناوگان حمل و نقل توسط کارشناسان حمل و نقل بار این اداره کل پاسخگویی شد که این میزان پاسخگویی نسبت به بهار سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

مالکی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶هزار و ۳۸۱راننده دارای کارت هوشمندحمل ونقل باری و ۸هزار و ۳۶۰ کارت هوشمند ناوگان صادر شده است

معاون حمل و نقل با بیان اینکه داشتن کارت هوشمند لازمه فعالیت رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری است، افزود:کارت هوشمند با ضریب امنیتی بالا امکان ذخیره اطلاعات، شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *