20:26

1403/02/13

رنج رانندگان وانت از بی عدالتی؛ 2 نیاز مهم آنها بی پاسخ مانده است

بسیاری از رانندگان وانت با وجود وعده هایی که در مورد بیمه تامین اجتماعی و یارانه سوخت به آنها داده شده از این مزایا بهره ای ندارند.

به گزارش پایگاه خبری ایران‌ناوگان، «سید رضا محمدی» رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی وانت کشور گفت: بنا بود آن دسته از ناوگانی که در حمل و نقل عمومی فعال هستند با اثبات پیمایش خود و پس از تائید مراجع قانونی از یارانه نقدی سوخت بهره مند شود ولی متاسفانه چند ماهی است که هیچ یارانه ای به وانت بار ها اختصاص داده نشده است.

وی افزود : موضوع از طریق مراجع مربوطه (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و سازمان وشهرداری ها دهیاری های کشور ) در حال پیگیری است ولی متاسفانه علی رغم مکاتبات انجام شده تا کنون منتهی به نشده است و هر روز به نارضایتی رانندگان افزوده می شود.

محمدی که در نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل ، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون استان قزوین که در شهرستان آبیک با موضوع ساماندهی وانت بار ها برگزار شده بود سخن می گفت، بیان کرد: رانندگان وانت جزء اقشار زحمت کش ، آسیب پذیر ، موثر و مفید جامعه هستند که همیشه در تمام عرصه ها در صحنه حاضر بوده و هستند ولی هم اکنون از بی عدالتی رنج می برند.

وی تسریع کرد : متاسفانه یارانه بیمه تامین اجتماعی رانندگان وانت هم به طور عادلانه بین فعالین حمل و نقل عمومی و ذینفعین واقعی توزیع نمی گردد به نحوی که اکثریت رانندگان وانت فعال در حمل و نقل عمومی از این مزیت قانونی و اجتماعی بی بهره هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *