14:40

1403/02/13

روکش آسفالت۴۱۰کیلومتر از راه های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در ۴۱۰ کیلومتر از جاده‌های استان، روکش آسفالت تقویتی شامل رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از ایرنا،«فریبرز کرمی» روز دوشنبه گفت: عملیات روکش آسفالت در محورهای شریانی ۲۵۹ کیلومتر، راه‌های فرعی ۸۲ کیلومتر و راه‌های روستایی ۶۹ کیلومتر است. ️

وی تناژ آسفالت مصرفی در جاده های استان کرمانشاه طی این مدت را ۴۷۷ هزار تن اعلام کرد و گفت: تناژ آسفالت امانی ۱۵ هزار تن و پیمانی ۴۶۲ هزار تن است.

کرمی افزود: همچنین در این مدت عملیات روکش حفاظتی اسلاری‌سیل ۳۸ کیلومتر، ساخت و آسفالت راه‌های روستایی ۳۶ کیلومتر، لکه‌گیری آسفالتی ۴۳ کیلومتر، درزگیری پلیمری ۱۳۵ هزار متر و چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه‌ای به صورت امانی ۷۵ کیلومتر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در سال گذشته، ۱۶۹ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی پیمانی و امسال ۴۱۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی انجام شد که نسبت به سال گذشته، ۱۴۹ درصد افزایش پیدا کرده است. ️

کرمی در پایان افزود: تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان فصل کاری، مسائل قراردادی و اعتباری پروژه‌های نگهداری راه‌ها را حل و پروژه‌های باقی مانده را اجرایی کنیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲۵ هزار ۴۵ کیلومتر مربع، یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه دارای هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این تعداد ۴۶۷ کیلومتر آن بزرگراه، ۴۷۳ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۸۹۱ کیومتر راه فرعی و پنج هزار و ۲۲۰ کیومتر راه روستایی است.

همچنین ۹۲ درصد حمل و نقل در استان کرمانشاه از طریق جاده، پنج درصد هواپیما و سه درصد با قطار صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *