07:11

1403/02/16

هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی جهت بهسازی ایستگاه‌ راه‌آهن قزوین

تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به منظور همکاری جهت انجام پروژه‌های بهسازی و بازسازی محوطه ایستگاه راه‌آهن قزوین گردهم آمده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز یکشنبه مورخ ١٠ دی‌ماه معاون عمرانی استاندار قزوین، مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین، شهردار قزوین و مدیران کل آبفا، برق و گاز استان در ایستگاه راه‌آهن قزوین مهمان اداره کل راه‌آهن شمال٢ بودند تا در خصوص همکاری دستگاه‌های اجرایی جهت انجام پروژه‌های بهسازی و بازسازی محوطه ایستگاه قزوین بحث و تبادل نظر کنند.

در جلسه‌ای که صبح امروز برگزار شد غلامحسین ولدی ابتدا به تشریح برخی اقدامات اداره کل راه‌آهن شمال٢ در ایستگاه راه‌آهن قزوین پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته نمای ورودی ایستگاه بهسازی و دو دستگاه آسانسور در زیرگذر ایستگاه قزوین نصب و بهره‌برداری شد.

مدیرکل راه‌آهن شمال٢ تصریح کرد: امسال نیز مرمت سکوی اول مسافری به پایان رسید و احداث پله‌برقی زیرگذر ایستگاه نیز در مراحل پایانی خود قرار داشته و تلاش داریم تا انتهای سال این پروژه‌ را تکمیل کنیم.

غلامحسین ولدی همچنین به تصویب ٣٠٠ میلیارد ریال جهت بازسازی و بهسازی ایستگاه‌ راه‌آهن در سفر رئیس جمهور به استان قزوین اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی نظیر بهسازی و بازسازی ساختمان‌ پلیس، ساخت سردرب ایستگاه و اصلاح طرح هندسی ورودی ایستگاه قزوین امسال در دستور کار اداره کل قرار گرفته و این جلسه به منظور تبادل نظر جهت حل مسائل مرتبط با انجام پروژه‌های مذکور است.

در ادامه رجحانی معاون عمرانی استاندار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته، تغییرات صورت گرفته جهت بهسازی ایستگاه‌ راه‌آهن قزوین را در چند سال اخیر ارزشمند دانست و گفت: همه دستگاه‌های ذی‌مدخل جهت ایجاد ایستگاهی در شان مردم شریف استان می‌بایست در میدان عمل حضور یافته و مساعدت‌های لازم را به‌منظور حل معارضات و مسائل پروژه‌های ایستگاه راه‌آهن قزوین به عمل آورند.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن شمال۲، پس از پایان این جلسه، معاون عمرانی استاندار قزوین به همراه شهردار قزوین و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی از پروژه‌های پله‌برقی و سردرب ایستگاه بازدید کردند و از نزدیک در جریان جزئیات این پروژه‌ها و معارضات اجرایی آن‌ها قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *