09:43

1403/02/15

ورود اولین پرواز زائران حج عمره استان تهران به فرودگاه مدینه منوره

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود اولین گروه زائران حج عمره استان تهران در ساعت ۹:۳۰ دقیقه بامداد سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به فرودگاه مدینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما از ورود اولین پرواز زائران حج عمره استان تهران به فرودگاه مدینه منوره در ساعت ۹:۳۰ دقیقه بامداد سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به فرودگاه مدینه منوره خبر داد و گفت: عملیات اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انتظار، با انجام پرواز شماره ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۷ بامداد سوم اردیبهشت از فرودگاه حضرت امام (ره) رسما آغاز شد.

قربانعلی افزود: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان روزانه تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز “هما ” رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی” هما” گفت: برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد.

قربانعلی یادآور شد: پروازهای حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام‌ می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی “هما” اظهار کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴ پرواز رفت و برگشت در مدت ۲۱ روز انجام خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶ کاروان به سرزمین وحی اعزام‌ می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *