17:31

1403/02/09

پایش و بررسی عملکرد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پایش و بررسی عملکرد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران‌ناوگان به نقل از خبرگزاری مهر «محمد احمدی» در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و آمادگی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) فرآیند پایش و بررسی عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافری به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

️وی افزود: برای بازدید و نظارت میدانی نیز کارشناسان این اداره کل به همراه نمایندگان تشکل‌های صنفی مسافری در محل پایانه‌های مسافری، پلیس راه‌های استان و پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل حضور یافته و بر عملکرد آن‌ها نظارت دارند.

️معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با توجه به اینکه استان کرمانشاه از نخستین استان‌هایی است که گیشه متمرکز بلیط در آن دایر شده حضور پرسنل این اداره در گیشه مرکزی و راه اندازی میز خدمت به هموطنان در این گیشه خبر داد و تصریح کرد: به صورت مستمر، بازرسی از شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود.

احمدی بیان کرد: علاوه بر بازدیدهای محسوس و برنامه‌ای بازدید نامحسوس و ناگهانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در داخل پایانه مسافری تحت نظارت مستقیم مدیر فنی نیز انجام می‌شود و اگر در بازدیدهای نامحسوس، اتوبوسی فاقد شرایط فنی تشخیص داده شود بلافاصله از سرویس دهی آن جلوگیری و سرویس دیگری برای ادامه سفر مسافران جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: به زودی برای ساماندهی پایانه مسافربری شهید کاویانی، مکانی برای شستشوی اتوبوس‌ها با همکاری انجمن صنفی رانندگان و شهرداری راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *