05:25

1403/02/09

۱.۳ میلیون راننده در کشور بیمه تکمیلی شدند

ساری- رستمی، رییس کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کشور و مازندران از بیمه تکمیلی یک میلیون و ۳۰۰ هزار راننده ناوگان حمل ونقل و خانواده های آنان خبر داد.

رضا رستمی پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از بازار، با بیان اینکه رتبه بخش حمل ونقل مازندران در کشور بالای ۱۰ بود، گفت: با حمایت‌ های صورت گرفته رتبه حمل و نقل استان در کشور به سه رسیده است.

وی با عنوان این که از نظر عوارض جاده‌ای نیز به رتبه یک در کشور ارتقا پیدا کردیم، گفت: این نتایج در سایه تعامل و همکاری بخش خصوصی و دولتی محقق شده است.

رستمی بیمه تکمیلی و حوادث رانندگان و خانواده‌های آنان را از جمله طرح ها ذکر کرد و گفت:یک میلیون و۳۳۴ هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

وی شمار رانندگان استان مازندران را ۱۷ هزار نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد رانندگان به همراه خانواده‌ های آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

رییس کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کشور و استان مازندران با اظهار این که تولید بدون حمل و نقل میسر نیست، گفت: قیمت تمام شده حمل و نقل در تولید در کشور ۱۲ درصد است این در حالی که این میزان در کشورهای پیشرفته ۴ درصد است.

وی با بیان اینکه کرایه‌های رانندگان بر اساس تن در کیلومتر محاسبه می‌شود، گفت: این مسله از اجحاف به رانندگان جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *