07:12

1403/02/14

۲۴ طرح راهداری زنجان افتتاح می‌ شود

زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان ۲۴ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از راهداری زنجان، جعفر قزوینیان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان ۲۴ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌ شود.

وی ابراز کرد: همزمان با این سفر، روکش آسفالت راه‌ های شریانی و اصلی استان به طول ۱۵۱ کیلومتر افتتاح می شود و همچنین روکش آسفالت راه‌ ۱۴ روستای استان شامل شهرستان‌ های ماه‌ نشان، ایجرود، خدابنده، ابهر، زنجان، طارم و سلطانیه در این سفر افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مجموع روکش آسفالت راه‌ های روستایی انجام شده ۲۸۲ کیلومتر است که در این میان روکش آسفالت راه حصار- کرسف – شهید چمنی و روستای دولت‌ آباد در حال انجام بوده و به طور کامل به اتمام نرسیده است.

قزوینیان افزود: آسفالت و اجرای بلوک مفصلی پنج روستای دیگر نیز از پروژه‌ های قابل افتتاح راهداری استان است که مجموعا ۱۵ کیلومتر طول مسیر این پروژه‌ هاست.

وی بهسازی و ساخت راه های روستایی به طول ۱۵.۴ کیلومتر، احداث ساختمان های راهداری و نمازخانه به تعداد سه مورد را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این سفر ذکر کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: پروژه های ایمن سازی محورهای سطح استان شامل نصب بلوک مفصلی، گاردریل و روشنایی نقاط پر تصادف نیز در این سفر افتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *