02:19

1403/02/11

احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت

به منظور رفاه حال کسبه های رودباری تصمیم بر این شد تا مسیر بازگشت از داخل شهر رودبار عبور کند ولی اگر به نتیجه برسیم که مسیر بازگشت این آزادراه افتتاح شود، قطعا آن را انجام خواهیم داد.

وزیر راه و شهرسازی وعده داد: اصلاحات هندسی پل ورودی رودبار و احداث پل جدید به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ۱۱ فروردین در جلسه بررسی عملکرد دستگاه های خدمات رسان گیلان در حوزه سفرهای نوروزی گفت: اصلاحات هندسی در محور مواصلاتی منجیل رودبار به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیر بازگشت انجام می شود.

او تاکید کرد: احداث پل جدید نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال بررسی بوده و به زودی آغاز می شود.

بذرپاش با بیان اینکه آسایش و رفاه مردم و مسافران مهم ترین هدف دولت در کشور است، افزود: در شهر رودبار باید اصلاحاتی انجام و تصمیمات سریعا اجرا شود زیرا رفاه و امنیت مسافران یکی از اهداف دولت در کشور است، در همه مقاطع سال تردد در جاده ها زیاد نیست، بنابراین با اتخاذ تصمیماتی می توان ترافیک را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار به منظور رفاه حال کسبه های رودبار افتتاح نشده است، گفت: افتتاح آزادراه منجیل رودبار یکی از اقدامات دولت سیزدهم بوده است ولی به منظور رفاه حال کسبه های رودباری تصمیم بر این شد تا مسیر بازگشت از داخل شهر رودبار عبور کند ولی اگر به نتیجه برسیم که مسیر بازگشت این آزادراه افتتاح شود، قطعا آن را انجام خواهیم داد.

بذرپاش با بیان اینکه از طریق طرح مولدسازی گامی مهم در راستای رفع نقاط حادثه خیز در جاده های کشور انجام خواهد شد، تصریح کرد: مسئولیت شورای ترافیک در استان بر عهده استانداران بوده و در سال جدید نیز تمامی استانداران در استان های کشور از طریق مولدسازی نقاط حادثه خیز را برطرف می کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در کشور اظهار کرد: با تأکید رئیس جمهور یک کشته نیز برای کشور زیاد است، تعداد ۷۲۵ نقطه حادثه خیز در کشور با همکاری پلیس و مجموعه دولت برطرف شده و در سال جدید و با دستور رئیس جمهور این امر ادامه دار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *