04:07

1403/02/11

افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد

در دولت قبل دستور آسفالت جاده کرمانشاه به نهاوند داده شد اما مسئولان دو استان همدان و کرمانشاه به جای آسفالت و بازسازی جاده مذکور، اقدام به پر کردن چاله ها با فرغون می‌ کردند.

تعدادی از فعالان بخش حمل و نقل مسافری و رانندگان سواری کرایه بین شهری خواستار آسفالت و خط کشی و نصب تابلو در محور کرمانشاه به نهاوند و بهبود وضعیت آسفالت جاده همدان به اسدآباد شدند.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از تین نیوز، یک راننده سواری بین شهری که مدت ۲۵ سال در محور کرمانشاه به نهاوند مشغول فعالیت و جابجایی مسافران است، در این مورد گفت: 25 سال است که از سه راهی کنگاور به طرف نهاوند جاده به صورت دو طرفه و بسیار خطرناک است.

وی تاکید کرد: جاده کنگاور به نهاوند فاقد هر نوع علائم و خط‌کشی و حتی در شب های بارانی آنقدر وضع کناره های جاده نامشخص است که لحظه احتمال تصادف وجود دارد.

این راننده سواری بین شهری مدعی شد: که در دولت قبل دستور داده شد جاده کلا آسفالت و بازسازی شود اما متاسفانه مسئولان دو استان همدان و کرمانشاه به جای آسفالت و بازسازی جاده مذکور، اقدام به پر کردن چاله ها با فرغون می‌ کردند آن هم در زمان اربعین چون از این مسیر زائران به طرف مرز تردد می کنند.

وی ادامه داد: ما رانندگان بین شهری در بخش بار و مسافر از مسئولان با وجدان تقاضا داریم اقدامات مربوط به آسفالت و خط کشی و نصب تابلو و …را در محور کنگاور نهاوند در دستور کار خود قرار دهند.

به دنبال اظهارات این فعال بخش مسافری، یکی دیگر از رانندگان سواری بین شهری نیز در شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد: جاده همدان به اسدآباد و گردنه معروف آن نیز دست کمی از جاده مال رو ندارد.

وی افزود: شرایط جاده مذکور به گونه ای است که ظرف مدت کوتاهی یک خودروی صفر تبدیل به خودروی اسقاطی می شود.

این راننده بخش مسافری جاده ای ادامه داد: به دلیل خرابی بیش از حد جاده همدان به اسدآباد، خودروها در این جاده به صورت مارپیچ حرکت می کنند که همین امر احتمال تصادفات رانندگی را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *