22:37

1403/02/10

بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران

در اولین جلسه کمیسیون موافقت اصولی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، در سال جاری ۳۷ پرونده با موضوع موافقت اصولی مجتمع های خدماتی و رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: در اولین جلسه کمیسیون موافقت اصولی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، ۲۷ پرونده در خواست موافقت اصولی، ۶ پرونده به جهت درخواست تمدید از پیش صادر شده و چهار پرونده درخواست صدور پروانه بهره برداری مورد بررسی قرار گرفت.

خضری افزود: تمرکز این جلسه بر درخواست های موافقت اصولی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی بود که اعضا با در نظر گرفتن اولویت ها بالاخص مباحث ایمنی و در جهت بهبود و ارتقای خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تسهیل در امور مربوط به حمل و نقل جاده ای استان تهران به بررسی موارد مطروحه پرداختند.

گفتنی است در این جلسه که به ریاست مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و در دفتر وی تشکیل شد، معاون توسعه منابع و مدیریت، روسای ادارات حقوقی، بازرگانی، حریم راه و کارشناسان مربوطه حاضر بودند.

مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مراکزی هستند که در مسیر جاده ها و بزرگراه ها قرار دارند و به منظور ارائه خدمات مختلف به رانندگان و مسافران طراحی شده اند.

این مجتمع ها شامل امکاناتی نظیر رستوران ها، کافه ها، فروشگاه ها، سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین و گاهی اوقات هتل یا محل استراحت می شوند.

هدف از ایجاد این مراکز، فراهم آوردن فضایی امن و راحت برای استراحت و تجدید قوا، تأمین نیازهای اولیه و افزایش ایمنی سفر با کاهش خستگی رانندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *