13:40

1403/02/10

جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان بوشهر برگزار شد

هشتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) هشتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر برگزار شد.

در این نشست با حضور ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، راه و شهرسازی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صدا و سیمای مرکز بوشهر، دفاتر فنی، شهری و روستایی استانداری، شهرداری مرکز استان، پلیس راه و راهور، اورژانس، جمعیت هلال‌احمر، پزشکی قانونی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در خصوص تمهیدات لازم جهت ایمنی و سهولت تردد مسافرین نوروزی گفتگو و تبادل‌نظر شد.

در این جلسه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بر آمادگی و هماهنگی تمامی دستگاه‌های امدادی و اجرایی به‌منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافرین و جلب رضایتمندی آنان تأکید کرد.

به گفته محمدهادی رستمیان، بعد از پایان تعطیلات نوروز، دستگاه‌های اجرایی نمونه و کم‌کار معرفی می‌شوند.

رستمیان افزود: خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی برای ارتقای ایمنی محورهای استان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستیم که یکی از شاخص‌ترین آنها رفع نقاط پر تصادف است و این روند با قوت ادامه می‌یابد.

در این جلسه مقرر شد تا قبل از تعطیلات نوروزی، نواقص مربوط به تابلوها و علائم جاده‌ای و خیابان‌های درون شهری برطرف شود.

همچنین مقرر شد تمامی نیروهای امدادی و درمانی تا پایان طرح نوروزی به‌صورت ۲۴ ساعته در آماده باش باشند.

از دیگر مصوبات جلسه تعیین استراحتگاه‌هایی به‌منظور جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی مسافرین نوروزی در طول محورهای پرتردد و پر تصادف استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *