01:42

1403/02/10

رشد ۳۱ درصدی تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اعلام افزایش تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی، گفت: تا پایان دی امسال، تخلیه و بارگیری انواع کالاها در بندر انزلی، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی حسن یونسی از رشد ۳۱ درصدی تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۶۳۷ هزار تن انواع کالا در بندرانزلی تخلیه و بارگیری شد.

وی با بیان اینکه میزان واردات به مجتمع بندری انزلی طی ۱۰ ماهه سال جاری ۵۱ درصد نسبت به مدت مشابه، افزایش داشت، اظهار کرد: در این مدت یک میلیون و ۳۲۳ هزار تن کالا به این مجتمع بندری وارد شد.

یونسی با اشاره به اینکه محصولات وارداتی شامل اقلامی چون غلات، روغن خام خوراکی، چوب و آهن آلات بوده، افزود: تخلیه روغن خام خوراکی ۲۸۹ درصد، غلات ۷۲ درصد و آهن آلات ۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه تعداد ۵۹۹ فروند شناور تجاری طی این مدت وارد مجتمع بندری انزلی شده است، خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *