02:39

1403/02/11

عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از هوشمندسازی عملیات بندری خبر داد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از هوشمندسازی عملیات بندری (سامانه های ورود و خروج وسایل نقلیه) در راستای کاهش ترافیک و تسریع در ارائه خدمات بهینه به صاحبان کالا در بنادر شرق این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی اظهار داشت: در راستای کاهش ترافیک بندری، بهبود و تسریع در عملیات و ارائه خدمات مناسب، سامانه مدیریت تردد ناوگان با هدف ارتقا شاخص های بندری در حال اجرایی شدن قرار دارد.

وی ادامه داد: مطابق با ابلاغیه های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه، با هدف کاهش و کنترل ترافیک با تجهیز سامانه های اکسس کنترل (Access control) و مدیریت تردد ناوگان حمل جاده ای، اقدامات اولیه برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر بندر شهید باهنر در خصوص مزایای این طرح گفت: با عملیاتی شدن این سامانه به صورت موازی و برخط می توان از طریق مدیریت زمان و هوشمندسازی کنترل ورود و خروج وسایط نقلیه از حجم اضافی ترافیکی مبادی ورودی شهر تا حد چشمگیری جلوگیری کرد.

محمدحسینی تختی از دیگر اهداف این طرح به ارایه مطلوب خدمات، افزایش بهره وری و اطمینان از انطباق آن با قوانین سازمان اشاره کرد و افزود: بر نامه های تدوین شده در این زمینه رویکردی جامع و مساله محور دارد و با اجرای آن روند ورود وسیله نقلیه، حین تخلیه و بارگیری و نیز خروج آن با نظم، سرعت و سهولت انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *