10:19

1403/02/10

۱۵ کیلومتر حفاظ بتنی در جاده‌های ایلام نصب شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از نصب ۱۵ کیلومتر حفاظ بتنی(نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام بیان کرد: نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در نصب شده است.

وی افزود: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: در حوزه خط کشی راه های استان امسال بیش از سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها انجام شده است.

چشمه خاور از نصب ۴۵ هزار و ۲۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در سطح جاده های استان خبر داد و گفت: همچنین نزدیک به ۴هزار عدد تابلو تعمیر و پاکسازی و هزار و ۸۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی نصب شده است.

وی گفت: ۳۸ کیلومتر روشنایی تونل ها، ۱۷۴ چشمک زن و ۸۶ عدد ایمن سازی گاردریل پل ها از دیگر اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در سال جاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *