01:47

1403/02/10

۲۳ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان رفع شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۲۳ نقطه پرتصادف راه‌های استان که دارای صورتجلسه با پلیس راه استان است در سال جاری رفع شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان،پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان به ریاست استاندار گفت: این ۲۳ نقطه شامل ۹ تقاطع، ۶ بریدگی، ۲ پل و ۶ روستا می شود که با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان برطرف شده اند.

وی، تعداد نقاط پرتصادف مصوب سال ۱۴۰۱ استان را ۹۵ نقطه اعلام کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای رفع تمام نقاط ۵۵۰ میلیارد تومان است.

مصدقی ادامه داد: هدف استان برای رفع ۳۹ نقطه از این نقاط در سال جاری بوده که تاکنون ۲۳ نقطه مرتفع شده است.

این مقام مسوول گلستانی اظهارداشت: تعداد نقاط در دست اقدام نیز ۱۶ نقطه و تعداد نقاط باقیمانده برای رفع در سال ۱۴۰۳ به تعداد ۵۵ نقطه می رسد که ۳۵۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مصدقی با بیان اینکه این نقاط براساس شهرستان ها اولویت بندی شده ، اظهارداشت: استاندار گلستان برای تامین و تخصیص اعتبار لازم آنها و جلوگیری از افزایش تلفات جاده ای به ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین از طریق بانک های عامل و بیمه ها از محل مسوولیت های اجتماعی آنها مکاتبات و پیگیری هایی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *