12:27

1403/02/10

۷۵ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان ایلام برف روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به بارش برف شب گذشته گفت: بیش از ۷۵ کیلومتر باند از راه‌های ارتباطی استان برف‌‎‌روبی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایران ناوگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام صبح امروز با اشاره به بارش برف شب گذشته در برخی شهرستان‌های استان، اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌ها سامانه بارشی، شاهد بارش برف در برخی محورها به ویژه مناطق سردسیر و گردنه‌های استان بودیم.

وی افزود: علاوه بر برف روبی راه‌های استان، بیش از ۳۷۳ تن مخلوط شن و نمک به منظور بازنگه داشتن راه‌ها و تردد ایمن در محورهای مواصلاتی با استفاده از ۷۹ نیروهای راهدار و ماشین‌آلات پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آن‌ها جریان دارد، گفت: با تلاش نیروهای راهداری ریزش‌برداری در ۶۵ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

چشمه‌خاور با بیان اینکه با تلاش و اقداماتی که راهداران در شبانه‌روز گذشته انجام دادند هیچ‌کدام از محورهای استان مسدود نشد، اضافه کرد: ۴۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات وظیفه برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان را برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: ۳۲ تیم عملیاتی راهداری در استان با ماشین‌آلات در کنار سایر دستگاه‌ها به منظور رفع مشکلات احتمالی در نقاط مختلف جاده‌ای حضور دارند. .

وی در پایان اظهار کرد: برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در خدمت کاربران جاده‌ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *